Najradšej nie je vždy najradšej…

Konečne! Konečne po týždni v posteli som vyšla von. Tešila som sa ako malé dieťa. Hneď prvý nádych bol neopísateľný. Jesenný studený vzduch krásne dopĺňajú teplé dotyky žiariaceho slnka na čistulinko modrej oblohe. Aaaach. Snívam?

DSC_1159.JPG

Nie. Je nedeľa ráno a ja kráčam po farebnom chodníku suštiaceho lístia. Babie leto v plnom prúde. Jeseň. Moje najobľúbenejšie….zastavím sa. Veď toto hovorím vždy. Či je jar, leto a či zima. Tak potom ktoré? Ktoré je to moje naj?

unnamed.jpg

Jar plná nového života, pučiacich stromov a prvých kvietkov? Leto plné slnka, vody, výletov a zábavy ? Zima plná bielej farby, cencúľov,  snehových vločiek a nádherných obrazov namaľovaných mrazom? Alebo toto farebné, veselé obdobie čo máme práve vonku? Hoci milujem šušťanie lístia pod nohami, listové vojny či paletu farieb na každom liste inú…neviem si vybrať.

DSC_1164

A vlastne ani nechcem. Všetky. Všetky sú moje najobľúbenejšie. Prečo ? Lebo všetky sú reálne prítomne práve v ten okamih a dávajú mi radosť. A toto isté nie je len s počasím či ročnými obdobiami. Toto je úplne zo všetkým. Neviem si vybrať najobľúbenejšie jedlo, lebo každé ma úplne inú originálnu chuť. Neviem si vybrať najobľúbenejšiu pesničku, lebo každá vo mne evokuje niečo iné, tiež originálne.

DSC_1267.JPG

Neviem ti povedať, koho z priateľov mám najradšej lebo každý do môjho života prináša niečo iné. Každý je mi darom úplne inak. Neviem povedať ani, ktoré z mojich malých detských kamarátov mám najradšej, pretože sa to proste nedá. Každé je úplne iné. Každé mám rada inak ale pritom úplne najviac rovnako. Takže, takto je to naozaj so všetkým.

DSC_1262.JPG

Všetky “veci” mám v ten daný moment najradšej. Pretože mi dávajú radosť. A keď je nejaký moment radostný, tak je najkrajší na svete. Neviem či som to vysvetlila presne tak ako to cítim a ako som chcela ale verím, že každý to pochopí tak ako to niečím obdarí jeho ❤️.

A vlastne ja nie som až taká komplikovaná. Najradšej mám to čo je prítomné, dáva mi radosť , rozosmeje ma a vidím v tom Boha.

IMG_4402.jpeg

Pfff, úplne jednoduché. Hahah.

Teda počkať! Predsa sú 3 veci, ktoré mám najradšej.

Zo zmrzliny – jedine citrónová!

Z oblečenia – určite ponožky!

Z kvietkov – jednoznačne margarétky!

Leave a comment